Jak začít s reklamou na internetu aneb co by měl splňovat váš web

Pokud na internetu prodáváte nějaký výrobek nebo službu, pravděpodobně toužíte po tom, aby objednávky rostly. Jednou z možností může být zapojení internetového marketingu. Aby ale fungoval, měl by váš web splňovat hned několik věcí. Jaké to jsou?

K čemu slouží internetová reklama

Internetová reklama primárně slouží k tomu, aby na váš web přivedla návštěvnost. Úkolem vašeho webu je poté vystupovat jako pomyslný obchodník a přimět jednotlivé návštěvníky k provedení objednávky. 

Co by měl váš web splňovat 

Aby internetová reklama byla opravdu efektivní, vyplatí se nejprve zaměřit na váš web. Díky následujícím tipům zvýšíte pravděpodobnost toho, že návštěvníci provedou objednávku.

Zajistěte dobrý první dojem

Stejně jako u lidí, i u tvorby webových stránek je důležité zajistit dobrý první dojem. Zkuste se proto sami sebe (nebo vašeho okolí zeptat), jak váš web působí. Vypadá na první pohled moderně a seriózně? Nebo z něj naopak číší amatérismus? 

Proč u vás mají návštěvníci zůstat?

Jakmile se člověk dostane na vaše webové stránky, měl by okamžitě pochopit, kam se dostal a proč zde má zůstat. Vzhledem k tomu lze doporučit, abyste internetovou reklamu nevedli na úvodní stránku vašeho webu, ale spíše na konkrétní podstranu služby nebo produktu. 

Dejte si práci s kvalitním obsahem

Na internetu prodává obsah. Ten by proto měl být šitý na míru vašim typickým zákazníkům a řešit jejich problémy, sny, přání i touhy. Prostý výčet technických parametrů bohužel ve většině případů stačit nebude. 

Řekněte návštěvníkům, co mají udělat

Bez výzvy není akce. Proto je třeba na váš web zakomponovat poptávkový či objednávkový formulář nebo návštěvníky jasně navést k tomu, co mají udělat. Tyto prvky by měly vést k okamžité akci návštěvníka webu. 

Více informací o tvorbě webových stránek najdete na www.mdwebdesign.cz.  

Exit mobile version